Hva kan vi hjelpe med?
Vanlige spørsmål
Nei, vi har ikke eget lager eller fysiske butikker, men du kan handle i vår nettbutikk døgnet rundt.
Noen ganger er ulykken ute. Hvis det er en skade eller feil på produktet ditt, kan du enkelt opprette en reklamasjon her
Hvis du angrer på et kjøp og returretten din ikke er utløpt, kan du sende kjøpet tilbake her. Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, kan du be om annullering her
Dessverre er det ikke mulig å kjøpe på faktura eller kreditt.
Hvis varen ennå ikke er sendt fra lageret vårt, kan vår kundeservice hjelpe deg med å fjerne varen fra kjøpet. Du kan kontakte oss her
Ja, du kan spore pakken hele veien til døren din her
Hvis innholdet i pakken du har mottatt avviker fra det du har bestilt, kan du kontakte oss her for å få feilen rettet.
Hvis bestillingen din ikke har blitt sendt ennå, kan vår kundeservice hjelpe deg med å rette de fleste opplysninger. Du kan kontakte oss her
Det er dessverre ikke mulig å legge til varer i et allerede fullført kjøp.
Ja, du kan kontakte oss når som helst vedrørende en sak her